WEKO3
アイテム
Supports and Challenges to Language Teachers' Self-efficacy at Japanese Universities
https://doi.org/10.14945/00007658
https://doi.org/10.14945/00007658b8c0fffa-abe0-4a71-b127-13a4fb19e781
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-03-31 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Supports and Challenges to Language Teachers' Self-efficacy at Japanese Universities | |||||||
言語 | en | |||||||
その他のタイトル | ||||||||
その他のタイトル | 日本の大学における語学教師の自己効力感(self-efficacy)を強める要素および弱める要素 | |||||||
著者 |
Praver, Max
× Praver, Max
WEKO
6110
|
|||||||
NDC: | ||||||||
主題Scheme | NDC | |||||||
主題 | 377 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | Shizuoka University. Graduate School of Informatics | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
NII資源タイプ | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | Departmental Bulletin Paper | |||||||
出版タイプ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.14945/00007658 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
NII論文ID: | ||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||
識別子タイプ | NAID | |||||||
関連識別子 | 110009703527 | |||||||
収録物識別子 | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN10560552 | |||||||
ISSN: | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 13420909 | |||||||
書誌情報 |
Studies in informatics, Shizuoka University 巻 19, p. 1-22, 発行日 2014-03-28 |
|||||||
フォーマット: | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | application/pdf |